تاسیسات بیست

جایی برای معرفی تجهیزات تاسیسات ساختمان

تاسیسات بیست

جایی برای معرفی تجهیزات تاسیسات ساختمان

جایگاه کولر گازی در سیستم تهویه مطبوع

امروزه سیستم‌های تهویه مطبوع، که محبوب‌ترین‌شان کولر گازی است یکی از حیاتی‌ترین لوازم هر خانه هستند. با گرم­شدن هوا در فصل تابستان، نیاز به کولر گازی، و به تبع آن نیاز به راهنمای خرید کولر گازی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

کاربرد اصلی کولر گازی این است که دمای خانه را در سطح مناسبی خنک نگه دارد. البته شما در فصل زمستان نیز از کولر گازی  برای گرم کردن منزل استفاده کنید. برای این کار، باید کولر گازی را روی حالت گرمایشی قرار دهید تا سیکل تبرید آن به‌صورت معکوس عمل کند و هوای گرم تولید کند.

کولر گازی

کولر‌های گازی  انواع مختلفی دارند که هر یک دارای قابلیت‌های خاص خودشان هستند. توانایی کاهش دما، نوع عملکرد و میزان دوام، معیارهایی هستند که کولرهای گازی را از هم متمایز می‌کنند. امروزه مدل‌های جدید کولر گازی از مدل‌های قدیمی بسیار پیشرفته‌تر و از نظر ابعاد کوچک­تر شده‌اند.

سؤال­های مهمی که معمولاً همه‌ مشتریان هنگام خرید کولر گازی می‌پرسند اینها هستند: کدام مدل برای خانه‌ من مناسب‌تر است؟ آیا واقعاً خانه من به کولر گازی نیاز دارد؟ چقدر باید برای خرید یک کولر گازی هزینه کنم؟ وزن کولرهای گازی قابل حمل چقدر است؟ 

کولرهای گازی در شکل‌ها و ابعاد مختلفی عرضه می‌شوند تا مشتری حق انتخاب بیشتری داشته باشد و بتواند با توجه به نیازهایش منا‌سب‌ترین نوع را خریداری کند. همچنین، این دستگاه‌ها دارای اجزاء مختلفی هستند که توجه به آن‌ها نیز در انتخاب و خرید مهم است.

برای خرید، علاوه بر در نظر گرفتن این فاکتورها، باید به عوامل دیگری هم توجه داشته باشید. مثلاً اینکه می­خواهید کولر گازی را در چه محلی نصب کنید؟ در یک آپارتمان کوچک، خانه­ ویلایی، و یا محل کار؟

راهنمای خرید کولر گازی در مجله ونداد تجهیز به شما کمک می­ کند مدلی که متناسب‌ نیازتان است را انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد